Fundusze Europejskie

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

COOKIES

1. W związku z udostępnianiem zawartości serwisów internetowych strona www.forex-akademia.pl stosuje tzw. cookies, tj. informacje zapisywane przez serwery na urządzeniu końcowym użytkownika, które serwery mogą odczytać przy każdorazowym połączeniu się z tego urządzenia końcowego, może także używać innych technologii o funkcjach podobnych lub tożsamych z cookies. W niniejszym dokumencie, informacje dotyczące cookies mają zastosowanie również do innych podobnych technologii stosowanych w ramach naszych serwisów internetowych. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika serwisu internetowego. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny serwisu internetowego, z którego pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

2. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:

a) dostosowania zawartości stron serwisów internetowych do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika serwisu internetowego i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb,

b) tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,

c) utrzymania sesji użytkownika serwisu internetowego (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,

d) dostarczania użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.

3. W ramach naszych serwisów internetowych możemy stosować następujące rodzaje plików cookies:

a) „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach serwisu internetowego, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach serwisu,

b) pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach serwisu,

c) pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych serwisu,

d) „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez użytkownika ustawień i personalizację interfejsu użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.,

e) „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.

4. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym użytkownika. Użytkownicy serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu użytkownika serwisu internetowego. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Niedokonanie zmiany ustawień w zakresie cookies oznacza, że będą one zamieszczone w urządzeniu końcowym użytkownika, a tym samym będziemy przechowywać informacje w urządzeniu końcowym użytkownika i uzyskiwać dostęp do tych informacji.

5. Wyłączenie stosowania cookies może spowodować utrudnienia korzystanie z niektórych usług w ramach naszych serwisów internetowych, w szczególności wymagających logowania. Wyłączenie opcji przyjmowania cookies nie powoduje natomiast braku możliwości czytania lub oglądania treści zamieszczanych w serwisie internetowym jaki jest niniejszy Blog z zastrzeżeniem tych, do których dostęp wymaga logowania.

6. Pliki cookies mogą być zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika serwisu internetowego, a następnie wykorzystywane przez współpracujących z Blogiem reklamodawców, przez firmy badawcze oraz dostawców aplikacji multimedialnych.

ZAMIERZENIA DYDAKTYCZNO – WYCHOWAWCZE DLA GRUPY VIII NA WRZESIEŃ 2020r

  • doskonalenie umiejętności wypowiadania się na określony temat
  • kształtowanie życzliwego stosunku do innych
  • bogacenie słownictwa
  • rozwijanie wyobraźni
  • rozwijanie sprawności ruchowej
  • rozwijanie sprawności manualnych
  • rozwijanie napięcia mięśniowego rąk
  • rozwijanie staranności i dokładności
  • kształtowanie komunikacji werbalnej
  • rozwijanie spostrzegawczości
  • rozwijanie logicznego myślenia.
  • nauka piosenki Trampolina
  • uwrażliwienie na zmianę charakteru muzyki
  • rozwijanie poczucia rytmu
  • doskonalenie umiejętności wypowiadania się na określony temat
  • rozwijanie percepcji słuchowej i wzrokowej
  • bogacenie słownictwa
  • rozwijanie zdolności plastycznych
  • rozwijanie napięcia mięśniowego rąk
  • doskonalenie umiejętności pracy w zespole
  • rozpoznawanie emocji
  • zapoznanie z literą a, A
  • nauka piosenki Dzień dobry
  • utrwalanie zwrotów grzecznościowych na powitanie i pożegnanie
  • rozwijanie refleksu
  • uwrażliwienie na sygnał dźwiękowy
  • doskonalenie pamięci oraz poczucia rytmu
  • integracja grupy
  • poznanie funkcji dyżurnego
  • rozwijanie myślenia przyczynowo-skutkowego
  • kształtowanie odpowiedzialności za podjęte zadania
  • doprowadzanie zadań do końca  
  • nazywanie uczuć smutku i radości
  • wyrażanie uczuć mimiką twarzy
  • zapoznanie z cyfrą 1
  • doskonalenie umiejętności posługiwania się liczebnikami głównymi i porządkowymi
  • kształtowanie umiejętności dokonywania prostych operacji matematycznych
  • doskonalenie umiejętności porównywanie liczebności zbiorów
  • kształtowanie świadomości schematu własnego ciała
  • doskonalenie rysunku postaci
  • zapoznanie z literą o, O
  • rozwijanie zainteresowania muzyką poważną
  • doskonalenie poczucia rytmu
  • uwrażliwianie na zmiany tempa
  • kształtowanie umiejętności uważnego słuchania muzyki.


Przyjaciel
Maciej Mazan

Do czego jest przyjaciel?
Jak to? Do wszystkiego!
Do bawienia się w piłkę
albo w chowanego,
do fikania koziołków,
biegania, chodzenia,
do siedzenia, leżenia
i nicnierobienia.
Przyjaciel przyjacielem
jest właśnie dlatego,
że z nim jest mi wesoło,
a smutno bez niego.

Ona i ja
Hanna Łochocka

Ona ma czarne
brwi i warkoczyk,
ja rudą grzywkę,
niebieskie oczy.
Ona rozsądnie
zawsze coś powie,
a o mnie mówią,
że mam pstro w głowie.
Ona chce śpiewać,
rozmawiać, czytać,
a ja bym w piłkę
grała i kwita!
Więc co wspólnego
jest między nami?
Chyba to, żeśmy
przyjaciółkami.